Programare in service 0721 51 51 51Acest numar de telefon este disponibil pentru informatii si comenzi plasate de catre operatorii nostri.

Specificatii

Descriere

Vredestein Ultrac Satin

PLACEREA MAXIMA A CONDUSULUI PRIN TEHNOLOGII AVANSATE

Anvelopele pentru masini premium care ofera confort prin intermediul design-ului si siguranta prin intermediul performantei

PUTERE DE FRANARE SUPERIOARA PE CAROSABIL UMED

3 caneluri circulare mai late pentru o mai buna drenare a apei

 

MANEVRABILITATE COMODA SI CONTROLATA

Canelurile în forma de Z din nervura centrala ofera mai multa rigiditate

 

EFICIENTA DIN PUNCT DE VEDERE AL CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL (ETICHETA B PENTRU REZISTENTA LA RULARE)

                                                                  Constructie si profil optimizat al anvelopei

 

VREDESTEIN, O COMPANIE DE CARE SA FII MANDRU
Apollo Vredestein BV: O companie speciala, cu o combinatie unica de independenta, de –orientare pe piata, creativitate si flexibilitate. Strategia Vredestein este foarte clara: de a produce anvelope cu un optim raport calitate-pret.


DECIZII RAPIDE
Ca producator de anvelope de dimensiuni medii, independent, cel mai bun mod de a pune în aplicare aceasta strategie a fost de a opta pentru o structura organizationala plata. Deciziile pot fi luate rapid si fiabil, si sa permita o dezvoltare mai rapida a produselor originale.


O GAMA LARGA
Datorita investitiilor masive în ultimii ani, echipamente de productie în spatiile Enschede-baza este o declaratie de arta. Este perfect adaptat la sarcini complexe de a produce o incredibila gama larga de anvelope pe un singur loc. Anvelope auto pentru vara, iarna si, din ce în ce mai populare, anvelope pentru toate sezoanele. Anvelope pentru camioane, anvelope pentru tractoare si anvelope pentru o

întreaga serie de aplicatii agricole si industriale. Si, desigur, conceptul nostru unic de roata de rezerva.


ISTORIC
PESTE JUMATATE DE SECOL DE CALITATE
Desi activa în producerea de bunuri de cauciuc, ca înapoi în 1908, moderna societate Vredestein a fost înfiintata în 1946. Acum, ca si atunci, Vredestein Anvelope BV este dedicat la dezvoltarii, producerii, comercializarii, vanzarii si distributiei de anvelope pentru autoturisme, agricultura si industrie.
Înfiintarea unei noi afaceri atat de repede dupa al Doilea Razboi Mondial a necesitat deopotriva curaj si întelegere. Fabrica din Enschede a fost o societate mixta olandez-americana, formata între Vredestein si BF Goodrich, si binevenita într-un moment cand o mare parte a industriei din zona a fost în ruine.
Novicea companie a început prin producerea de anvelope care - desi, un mare succes în Statele Unite - au fost sensibile la derapaj pe drumurile Europei ale timpului. Astfel, în spiritul de pionierat pentru care Vredestein avea mai tarziu sa devina renumita, o noua anvelopa a fost dezvoltata potrivindu-se cerintelor europene specifice. Într-o atingere ciudata, astfel amintind de acele zile, Profilux a fost vandut într-un învelis pentru a consolida mesajul de calitate.
The Profilux a fost primul dintre cele doua produse importante din anii cincizeci si saizeci. Ca si predecesorul sau,Masterlux a ajutat Vredestein sa devina o forta pe piata cauciucului - stimulata de publicitate, care ar ridica întrebari oricui chiar de la distanta înclinat spre PC astazi.
Anii saptezeci au fost o perioada mai putin vesela pentru Vredestein. În cazul în care recesiunea economica si criza petrolului a lovit tare compania, decizia Goodrich de a se retrage din Europa cu totul a fost o bomba. Ani de incertitudine au urmat dupa cum marii jucatori s-au înghesuit pentru actiuni si pozitie: o perioada probabil mai bine amintita pentru modul în care personalul companiei a afisat spiritul de lupta si rezistenta în fata a astfel de turbulente corporative.
Recunoscand importanta Vredestein pentru economia olandeza, guvernul olandez a pus în cele din urma capat incertitudinii în 1977, luand un pachet de 51% din societate. Acest lucru avea sa fie un punct de cotitura: un stil nou a fost introdus, urmat îndeaproape de doua anvelope. Foarte mare succes în întreaga mare parte a Europei, premiatul Sprint ST 70 si Snow + au adus un elan proaspat numelui Vredestein. Si acest curs a fost luat un pas mai departe de, la fel de populare, Sprint + si seria Snowstar care au fost la moda în anii optzeci.
Anii nouazeci au fost un timp de schimbare subtila ,înca revolutionara, pentru Vredestein. Sprijinul de stat a dat companiei posibilitatea de a pune propria casa în ordine. Pana în anul 1991, acest proces a produs în mod clar o companie prospera de anvelope cu un viitor pe termen lung. Astfel, un grup de investitori, sub denumirea de Vredestein Investitii Consortium (VICO), a castigat dreptul de a prelua actiunile statului.
VICO imediat a pompat în sustinerea financiara substantiala pentru o politica care a fost initiata cu un an mai devreme. Aceasta schimbare de directie a presupus doua fatete. În primul rand, sa se retraga de la pietele nerentabile în masa, sa se concentreze pe zonele în care Vredestein a fost bine stabilit. În al doilea rand, pentru a directiona dezvoltarea de noi produse la cerintele precise ale sectoare de piata specifice.
Aceasta filosofie orientata spre piata a permis Vredestein sa-si maximizeze atributele - flexibilitate, know-how de specialitate si R & D - prin dezvoltarea si mentinerea de produse, care sunt precis adaptate nevoilor.
În sectorul anvelopelor auto, rezultatul a fost generatia Vredestein Trac: The Quatrac, Protrac, Snowtrac, T-Trac si Wintrac. Un impuls similar s-a aratat în sectorul agricol: caracterizate prin anvelope radiale din spate Traxion +, cu un model remarcabil de noi benzii de rulare, si nou-premiatul Flotoreactive +.
Ascultarea pietei într-un mod sofisticat si directionat s-a dovedit a fi o formula castigatoare pentru Vredestein. Cel mai recent, aceasta abordare a dus societatea în ape necunoscute în ceea ce priveste industria anvelopelor cu o serie de inovatii în domeniul designului. În primul rand a venit Axenta, oferind conducatorilor auto constienti de moda, o gama de marcaje distinctive rosu sau galben pe laterala. Aceasta a fost urmata în 1999 de introducerea revolutionara a Sportrac - prima anvelopa din lume ce avea sa vina cu semnatura unui birou de design de top.

 

Vredestein Ultrac Satin

PLACEREA MAXIMA A CONDUSULUI PRIN TEHNOLOGII AVANSATE

Anvelopele pentru masini premium care ofera confort prin intermediul design-ului si siguranta prin intermediul performantei

PUTERE DE FRANARE SUPERIOARA PE CAROSABIL UMED

3 caneluri circulare mai late pentru o mai buna drenare a apei

 

MANEVRABILITATE COMODA SI CONTROLATA

Canelurile în forma de Z din nervura centrala ofera mai multa rigiditate

 

EFICIENTA DIN PUNCT DE VEDERE AL CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL (ETICHETA B PENTRU REZISTENTA LA RULARE)

                                                                  Constructie si profil optimizat al anvelopei

 

VREDESTEIN, O COMPANIE DE CARE SA FII MANDRU
Apollo Vredestein BV: O companie speciala, cu o combinatie unica de independenta, de –orientare pe piata, creativitate si flexibilitate. Strategia Vredestein este foarte clara: de a produce anvelope cu un optim raport calitate-pret.


DECIZII RAPIDE
Ca producator de anvelope de dimensiuni medii, independent, cel mai bun mod de a pune în aplicare aceasta strategie a fost de a opta pentru o structura organizationala plata. Deciziile pot fi luate rapid si fiabil, si sa permita o dezvoltare mai rapida a produselor originale.


O GAMA LARGA
Datorita investitiilor masive în ultimii ani, echipamente de productie în spatiile Enschede-baza este o declaratie de arta. Este perfect adaptat la sarcini complexe de a produce o incredibila gama larga de anvelope pe un singur loc. Anvelope auto pentru vara, iarna si, din ce în ce mai populare, anvelope pentru toate sezoanele. Anvelope pentru camioane, anvelope pentru tractoare si anvelope pentru o

întreaga serie de aplicatii agricole si industriale. Si, desigur, conceptul nostru unic de roata de rezerva.


ISTORIC
PESTE JUMATATE DE SECOL DE CALITATE
Desi activa în producerea de bunuri de cauciuc, ca înapoi în 1908, moderna societate Vredestein a fost înfiintata în 1946. Acum, ca si atunci, Vredestein Anvelope BV este dedicat la dezvoltarii, producerii, comercializarii, vanzarii si distributiei de anvelope pentru autoturisme, agricultura si industrie.
Înfiintarea unei noi afaceri atat de repede dupa al Doilea Razboi Mondial a necesitat deopotriva curaj si întelegere. Fabrica din Enschede a fost o societate mixta olandez-americana, formata între Vredestein si BF Goodrich, si binevenita într-un moment cand o mare parte a industriei din zona a fost în ruine.
Novicea companie a început prin producerea de anvelope care - desi, un mare succes în Statele Unite - au fost sensibile la derapaj pe drumurile Europei ale timpului. Astfel, în spiritul de pionierat pentru care Vredestein avea mai tarziu sa devina renumita, o noua anvelopa a fost dezvoltata potrivindu-se cerintelor europene specifice. Într-o atingere ciudata, astfel amintind de acele zile, Profilux a fost vandut într-un învelis pentru a consolida mesajul de calitate.
The Profilux a fost primul dintre cele doua produse importante din anii cincizeci si saizeci. Ca si predecesorul sau,Masterlux a ajutat Vredestein sa devina o forta pe piata cauciucului - stimulata de publicitate, care ar ridica întrebari oricui chiar de la distanta înclinat spre PC astazi.
Anii saptezeci au fost o perioada mai putin vesela pentru Vredestein. În cazul în care recesiunea economica si criza petrolului a lovit tare compania, decizia Goodrich de a se retrage din Europa cu totul a fost o bomba. Ani de incertitudine au urmat dupa cum marii jucatori s-au înghesuit pentru actiuni si pozitie: o perioada probabil mai bine amintita pentru modul în care personalul companiei a afisat spiritul de lupta si rezistenta în fata a astfel de turbulente corporative.
Recunoscand importanta Vredestein pentru economia olandeza, guvernul olandez a pus în cele din urma capat incertitudinii în 1977, luand un pachet de 51% din societate. Acest lucru avea sa fie un punct de cotitura: un stil nou a fost introdus, urmat îndeaproape de doua anvelope. Foarte mare succes în întreaga mare parte a Europei, premiatul Sprint ST 70 si Snow + au adus un elan proaspat numelui Vredestein. Si acest curs a fost luat un pas mai departe de, la fel de populare, Sprint + si seria Snowstar care au fost la moda în anii optzeci.
Anii nouazeci au fost un timp de schimbare subtila ,înca revolutionara, pentru Vredestein. Sprijinul de stat a dat companiei posibilitatea de a pune propria casa în ordine. Pana în anul 1991, acest proces a produs în mod clar o companie prospera de anvelope cu un viitor pe termen lung. Astfel, un grup de investitori, sub denumirea de Vredestein Investitii Consortium (VICO), a castigat dreptul de a prelua actiunile statului.
VICO imediat a pompat în sustinerea financiara substantiala pentru o politica care a fost initiata cu un an mai devreme. Aceasta schimbare de directie a presupus doua fatete. În primul rand, sa se retraga de la pietele nerentabile în masa, sa se concentreze pe zonele în care Vredestein a fost bine stabilit. În al doilea rand, pentru a directiona dezvoltarea de noi produse la cerintele precise ale sectoare de piata specifice.
Aceasta filosofie orientata spre piata a permis Vredestein sa-si maximizeze atributele - flexibilitate, know-how de specialitate si R & D - prin dezvoltarea si mentinerea de produse, care sunt precis adaptate nevoilor.
În sectorul anvelopelor auto, rezultatul a fost generatia Vredestein Trac: The Quatrac, Protrac, Snowtrac, T-Trac si Wintrac. Un impuls similar s-a aratat în sectorul agricol: caracterizate prin anvelope radiale din spate Traxion +, cu un model remarcabil de noi benzii de rulare, si nou-premiatul Flotoreactive +.
Ascultarea pietei într-un mod sofisticat si directionat s-a dovedit a fi o formula castigatoare pentru Vredestein. Cel mai recent, aceasta abordare a dus societatea în ape necunoscute în ceea ce priveste industria anvelopelor cu o serie de inovatii în domeniul designului. În primul rand a venit Axenta, oferind conducatorilor auto constienti de moda, o gama de marcaje distinctive rosu sau galben pe laterala. Aceasta a fost urmata în 1999 de introducerea revolutionara a Sportrac - prima anvelopa din lume ce avea sa vina cu semnatura unui birou de design de top.

 

Opinii

5.0 (2 opinii)

Autentifica-te sau Inregistreaza un cont nou pentru a putea scrie o opinie

Dunlop
Hankook
Goodyear
Bridgestone
Michelin