Programare in service 0721 51 51 51Acest numar de telefon este disponibil pentru informatii si comenzi plasate de catre operatorii nostri.

Reparatii motor

 

  • Inlocuit KIT distributie si pompa de apa fara demontare ansamblu fata - 400 lei Autoturism / 450 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit KIT distributie si pompa de apa cu demontare ansamblu fata - 500 lei Autoturism / 550 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit curea accesorii - 50 lei Autoturism / 65 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit KIT accesorii - 100 lei Autoturism / 120 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit tampon motor - 70 lei Autoturism / 90 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit turbina - 450 lei Autoturism / 550 lei SUV - Cargo
  • Inlocuit supapa EGR - 130 lei Autoturism / 180 lei SUV - Cargo
  • Curatat supapa EGR - 150 lei Autoturism / 200 lei SUV - Cargo

Preturile includ TVA si sunt orientative. Tariful pentru manopera difera in functie de marca, model si motorizare.

Pentru un calcul cat mai exact completeaza formularul de cerere oferta

 foto autoonderhoud | Autobedrijf van Gerwen Reparatii motoare multimarca | Service auto sector 3

 „Prietenul tău de încredere este motorul” – asta spuneau cuvintele unei piese rusești mai vechi... și cu adevărat, motorul mașinii trebuie să fie în primul rând de încredere. La asta se așteaptă proprietarii, cei mai mulți dintre ei înțelegând că trebuie să abordeze la modul cel mai serios îngrijirea motorului mașinii. Se întâmplă adesea ca un șofer să apeleze la un service auto atunci când are nevoie deja de o reparație capitală a motorului sau de o înlocuire completă a blocului de putere. Reparația curentă a motorului este menită să prevină o astfel de situație, să asigure o durată de viață lungă și costuri reduse de exploatare. Toate lucrările de înlocuire a pieselor motorului sau reparare a acestora, fără a-l scoate din autovehicul, pot fi numite reparație curentă a motorului. Definiția este, bineînțeles, relativă, având în vedere diferite modele și modificări.

Ce include reparația curentă a motorului?

Pentru a înțelege diferența dintre întreținerea și reparația motorului, iată două exemple:

  • Schimbarea uleiului, filtrelor de aer și ulei – întreținere.
  • Înlocuirea kitului mecanismului de distribuție a gazelor (curea GRM sau lanț GRM) – reparație curentă.

Adică, procedurile complexe pentru înlocuirea sau repararea pieselor motorului, precum

  • pompa de ulei
  • pompa de răcire,
  • scripeți, pinioane, arbori ai mecanismului de distribuție a gazelor
  • sisteme de alimentare cu combustibil și evacuare a gazelor, supape – reglare, rodaj
  • chiulasa – înlocuirea garniturii, reglarea (înlocuirea) supapelor, șlefuire etc.,

reprezintă o reparație curentă. Sarcina sa este menținerea stării motorului în limite normale. Reparația capitală este realizată pentru a restabili starea inițială.

Cât de des și când să repari motorul?

Pentru ca să nu vă pară rău că ați ratat niște oportunități, perfect ar fi să respectați recomandările producătorului. Și, bineînțeles, când funcționarea motorului a început să difere de cea obișnuită:

  • În cazul în care consumul de ulei a crescut – poate fi necesar să înlocuiți garniturile supapelor sau segmentele de piston.
  • Vibrații puternice și sunete stranii (bătăi, zăngănit, șuierat) – poate exista o problemă cu lanțul (cureaua), arborii de distribuție a gazelor sau ambielajul.
  • Și altele asemenea.

Cel mai bine este, în măsura posibilității, să apelați la un service auto fără motiv și să verificați motorul, decât să ajungeți la service cu motiv. Diagnosticul în cadrul service-ului nostru costă puțin, plus că noi oferim calitate înaltă, întrucât ne cunoaștem foarte bine meseria. Folosim cea mai recentă tehnologie auto pentru diagnosticarea și repararea mașinilor pe combustibil benzina si diesel.

Cu ajutorul nostru motorul mașinii va fi întotdeauna prietenul dvs. de încredere.





Dunlop
Hankook
Goodyear
Bridgestone
Michelin