Cu totii stim imaginea vechilor furgonete Volkswagen Transporter, vehiculele care au devenit sinonime cu miscarea hipiota a anilor `50, `60. Pline de istorie, furgonetele sunt la ora actuala un simbol al libertatii, al unui stil de viata fara griji si a tinerilor pentru care libertatea este lucrul cel mai de pret.

Conceptul I.D. Buzz, prezentat mai sus reprezinta raspunsul din partea Volkswagen la rugaciunile fanilor tineri care doresc sa reinvie acele vremuri. Herbert Diess, liderul marcii VW a afirmat ca astfel de modele precum I.D. Buzz, noul Scirocco si celebrul Beatle sunt adevarate embleme nemuritoare de care trebuie sa se bucure toti fanii Volkswagen.

Pentru epoca moderna, I.D. Buzz reprezinta solutia perfecta pentru tinerii care iubesc natura, vor sa reduca emisiile, dar si sa se bucure de tot confortul pe care il ofera un autovehicul. Acest MPV cu design retro-modern va avea aceleasi dimensiuni precum predecesorii lui si va pastra versatilitatea legendara a acestora. Cu un timp de incarcare de doar 30 de minute pentru aproape 80 la suta din capacitatea totala a bateriei, I.D. Buzz reprezinta o adevarata revolutie in domeniul vehiculelor electrice.

O veste buna pentru grupurile de tineri care vor strabate Europa la volanul acestui MPV este ca, datorita motorului electric, nu va mai fi nevoie de un rezervor de benzina, sau de un cadran masiv. Acest fapt va contribui masiv la spatiul interior si va face I.D. Buzz-ul mai versatil ca niciodata.

Noua linie I.D. de la Volkswagen va reprezenta raspunsul pe care marele producator il va avea pentru tinerii care vor sa achizitioneze autovehicule electrice sensibile care sa le foloseasca in viata de zi cu zi. La ora actuala industria nu ofera prea multe solutii in acest sens, majoritatea vehiculelor disponibile pe piata sunt ori prea mici, cu motoare ridicole, sau prea mari, scumpe, luxoase si rapide.

Tanarul adult este deseori lasat in aer in acest sens, ajungand sa se orienteze catre masinile diesel cu motoare mici sau catre solutiile clasice pe benzina. Volkswagen vrea ca in viitorul apropiat aceasta situatie sa se schimbe si sa fie primul producator de vehicule exclusiv electrice, ieftine, orientate catre consumatorul tanar cu varsta cuprinsa intre 20-30 de ani.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.