Programare in service 0721 51 51 51Acest numar de telefon este disponibil pentru informatii si comenzi plasate de catre operatorii nostri.

Specificatii

Descriere

Dunlop 205/55 R16 Sport Maxx RT 91Y - Made in Germany !!!

Aderenta si performante de franare demne de anvelopele de curse pentru un sofat dinamic

  • Aderenta exceptionala pe carosabilul ud si uscat
  • Control sporit la viraje
  • Distanta de franare redusa la viteze de autostrada
  • Design eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil

ADERENTA EXCEPTIONALA

Sport Maxx RT ofera niveluri inalte de aderenta pe carosabilul ud si uscat, datorita tehnologiei compusilor adaptivi. Polimerii utilizati in domeniul curselor auto sportive se adapteaza la textura suprafetei drumului, marind contactul si imbunatatind aderenta.

FRANARE PE DISTANTA MAI SCURTA LA VITEZE DE AUTOSTRADA

Blocurile inovatoare Short Braking (pentru franare rapida) de la Dunlop va permit distante de franare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Conceputa pentru sofatul de inalta performanta, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la franare.

CONTROL IMBUNATATIT LA VIRAJE

Bucurati-va de o manevrabilitate stabila la viteza mare, cu tranzitii line de la deplasare in directie dreapta la curbe. Aderenta la viraje si stabilitatea sunt imbunatatite si de blocurile exterioare de cuplare masive.

DESIGN PENTRU EFICIENTA DIN PUNCTUL DE VEDERE AL CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL

Sport Maxx RT beneficiaza de o constructie cu greutate redusa pentru a reduce rezistenta la rulare, conducand la un consum redus de combustibil si la emisii scazute de CO2 .

DUNLOP

  • Prima anvelopa pneumatica a fost inventata de John Boyd Dunlop in 1888
  • Locul 1 la cursa de 24 de ore de la Le Mans, obtinut de 34 de ori - o cifra incredibila, mai mult decat oricare alt producator

 

INOVATIA

  • 1962 - Dunlop descopera acvaplanarea, o inovatie revolutionara care permite anvelopelor sa mentina aderenta la viteza mare, pe carosabil umed
  • 1972 - Dunlop inventeaza tehnologia RunOnFlat, care permite vehiculelor sa se deplaseze chiar si dupa o explozie de anvelopa
  • 2014 - Dunlop proiecteaza tehnologia Noise Shield, conceputa sa reduca semnificativ zgomotul din vehicul, cu pana la 50%

 

Cu cat simtiti drumul mai bine, cu atat aveti mai mult control. Cu mai mult control, puteti explora noi culmi de performanta. Este momentul in care a conduce devine o adevarata placere.

Dorinta de a forta limitele performantei este inspiratia pe care se bazeaza fiecare anvelopa fabricata de Dunlop.

 

 

Dunlop este folosita ca prima echipare pe : Alfa Romeo, Audi, Bentley, Fiat, Maserati, Renault, Ford, Mercedes, Skoda,Honda, Mini, Toyota, BMW, Jaguar Nissan, Volkswagen, Dacia, Land Rover, Porsche.

 

TEHNOLOGIA NOISE SHIELD

O tehnologie pentru anvelope care reduce cu pana la 50%* nivelurile de sunet la interior.

Aceasta functioneaza prin cuplarea unui strat avansat de spuma poliuretanica la suprafata interioara a anvelopei, pentru reducerea zgomotului interior al vehiculului, fara a compromite caracteristicile de performanta ale acesteia.

Nu trebuie decat sa va faceti comod si sa va bucurati de sunetul dulce al motorului.

 

CARE SUNT AVANTAJELE?

  • Nivel de zgomot interior cu pana la 50% mai redus
  • Nu compromite caracteristicile de performanta

 

Opinii

5.0 (2 opinii)

Autentifica-te sau Inregistreaza un cont nou pentru a putea scrie o opinie

Dunlop
Hankook
Goodyear
Bridgestone
Michelin